Garantie en klachten

Garantie en klachten

  • Floribundus levert altijd verse bloemen
  • Floribundus garandeert dat de bloemen 5 dagen goed blijven, mits ze de juiste manier verzorging hebben gekregen:
    Snijd stelen schuin af en zet de bloemen in een schone vaas met genoeg water, niet in direct zonlicht, op de tocht of vlakbij een fruitschaal. 
  • Soms voldoet de houdbaarheid van bloemen onverhoopt niet aan de verwachtingen; het blijft een natuurproduct.
  • Niet tevreden? Vul het klachtenformulier in en we lossen het op.

Wettelijke garantie

  • De wettelijke garantie is van toepassing. Wat je bij ons koopt, wordt geleverd in een staat die er in redelijkheid van verwacht mag worden.
  • Een geleverd product hoort geen gebreken te vertonen die men mag verwachten bij normaal gebruik en de gebruikelijke levensduur van het product. Vertoont een geleverd product wel gebreken dan heeft u recht op vervanging of herstel.

Klachten beoordelen

  • Een klacht over bloemen, uiterlijk binnen 4 dagen na bezorgdatum melden.
  • Om een klacht over bloemen te kunnen beoordelen stuur je een digitale naar: info@floribundus.nl o.v.v. het ordernummer. Klachten met een ordernummer kunnen sneller en beter worden verwerkt.
  • Klachten over cadeau’s of bezorging meld je uiterlijk binnen 3 dagen nadat de klacht is opgemerkt.
  • Floribundus neemt de klacht in behandeling en stuurt uiterlijk binnen 2 werkdagen een reactie. 

Zendingen retourneren

  • Bloemen kunnen vanwege de houdbaarheid niet worden geretourneerd.
  • ​Overige producten kunnen binnen 14 dagen na ontvangst worden teruggestuurd.
  • Meer informatie over herroeping vind je hier.
© 2015 - 2020 Floribundus | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel